دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که می تواند با سرعت و بدون آسیب، بافت های چربی را از زیر پوست بیرون بکشد، لیپوماتیک باعث می شود که چربی های انباشته شده در بسیاری از نواحی بدن برداشته شود و از این رو فرد اندامی زیبا و بدون چربی خواهد داشت.

شکم و پهلو به خصوص در خانم ها با ورزش و یا رژیم های غذایی کمی دیرتر ازآقایان از بین می رود و یا اینکه به طور کل در بدن باقی می ماند و از آن جهت که این اندام ها در ظاهر شخص تاثیر به سزایی میگذارد افراد زیادی خواهان این هستند که در این قسمت اندامی زیبا داشته باشند تا بتوانند لباس های مورد علاقه خود را بپوشند.تغییرات ایجاد شده در اثر چاقی مانع از انجام بسیاری از فعالیت ها می شود و از مهم ترین تاثیرات آن عدم اعتماد به نفس و حق انتخاب برای لباس می باشد .هرچند روش ها و رژیم های مختلفی برای زیبایی اندام و کاهش وزن و سایز ارائه شده است اما شما می توانید برای از بین بردن چربی های ناحیه شکم و پهلو از لیپوماتیککمک بگیرید ، معمولا آب کردن این ناحیه از بدن بسیار سخت و دشوار بوده و البته نیازمند ورزش های سنگین و طاقت فرسا است.

جراحی با استفاده از یک میله ی فلزی بسیار نازک انجام خواهد شد، ابتدا جراحی با بی حسی ناحیه مورد نظر آغاز می شود سپس یک لوله نازک فلزی وارد بدن می شود، نام این میله کانولاست، کانول ارتعاش بسیار سریع را به همراه دارد. میله یک نیروی قدرتمند را به بدن وارد می کند، نتیجه ی ارتعاشات میله شکسته شدن سلول های چربی و شل شدن آن است. بعد از ریز شدن چربی ها ،سلول های چربی از طریق میله کانولا ساکشن می شوند و در نهایت منجر به کاهش سایز اندام می شوند.

بعد از لیپوماتیک پهلوها لازم است تا به مدت ۱ ماه از گن مخصوص استفاده کنید، گن باعث می شود شما بعد از جراحی شاهد کاهش سایز بوده و همچنین باعث می شود تا فرم اصلی و مورد نظر پزشک حفظ شود، همینطور میزان تورم ناشی از جراحی را نیز کاهش داده و از بین می برد .

 

برای مشاهده نمونه کارهای لیپوماتیک ران دکتر سلطانی روی لینک زیر کلیک کنید.

نمونه کارهای دکتر سلطانی

لیپوماتیک شکم و پهلولیپوماتیک شکم و پهلولیپوماتیک شکم و پهلولیپوماتیک شکم و پهلولیپوماتیک شکم و پهلو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.