دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

ایجاد سیکس پک (six pack) از طریق لیپوماتیک شکم

ایجاد سیکس پک (six pack) از طریق لیپوماتیک


شکلی از لیپوماتیک شکم و پهلو، لیپوماتیک اچ شکمی است که یک عمل جراحی زیبایی است که چربی و پوست اضافی در ناحیه شکم را حذف می کند و به ایجاد یک طرح کلی قابل مشاهده از عضلات شکم کمک می کند. به طور کلی، این یک روش است که کمک می کند تا مردم "سیکس پک" خود را پیدا کنند، که برای برخی از مردان تنها با رژیم غذایی و ورزش به دست نمی آید.

جراحان تاکید می کنند که این روش را به عنوان یک درمان برای چاقی اشتباه نگیرید، زیرا این روش تنها به برداشتن چربی اضافی در ناحیه شکم کمک می کند تا ظاهری زیبا و ورزشی بدست آورید، درست برخلاف لیپوساکشن که باعث می شود چربی در یک حجم بزرگتری حذف شود و این چیزی است که باعث تفاوت این دو روش از یکدیگر می شود.

طریقه انجام  کار :


تکنیک مورد استفاده برای انجام اچ شکمی از طریق لیپوماتیک مشابه روش لیپوساکشن است. در این روش از دستگاه لیپوماتیک مورد تایید FDA استفاده می شود. دستگاه لیپوماتیک (Lipomatic) با استفاده از یک کانول ارتعاشی مخصوص طراحی شده است که به طور موثر چربی های ناخواسته شکم را برطرف می سازد و شکل برجسته ای را برای ماهیچه های زیرین فراهم می کند. این روش بسیار ایمن تر، از نظر زمان کارآمد تر و در مقایسه با تکنیک لیپوساکشن سنتی نتایج بهتری را ایجاد می کند.

در طی این روند، بیمار تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد، به این معنی که او بطور کامل بیدار خواهد بود و این باعث می شود کل این کار بسیار ایمن تر شود و همچنین بهبود را سریع تر می کند. به طور معمول یک ساعت طول می کشد تا روش اچینگ شکم انجام شود.۲ هفته پس از عمل باید یک لباس فشرده (گن) پوشیده شود. زمان بهبودی کامل می تواند تا ۶ هفته طول بکشد اما باز هم به فرد بستگی دارد.

چه افرادی کاندید مناسبی برای انجام جراحی اچ شکمی هستند؟


کاندیدای ایده آل برای اچ شکمی، کسی است که در حال حاضر دارای عضلات زیر شکمی شفاف باشد زیرا این روش تنها به خلاص شدن از شر لایه های سرسخت چربی کمک می کند که مانع از نمایش عضلات شکمی می شوند. جراحان ترجیح می دهند کاندیدا برای انجام این روش کمتر از ۲ سانتی متر چربی شکم برای خارج کردن داشته باشند .
نامزدها همچنین می توانند افرادی را که قبلا لیپوساکشن یا عمل جراحی زیبایی بینی داشته اند و تمایل به ظاهر تر و آرام تر داشته باشند، شامل می شوند.

کل چربی بدن کاندیدا باید در حد کم باشد و کاندیدا باید سالم باشد. اگر بدن فرد مقدار زیادی چربی داشته باشد و رشد عضلانی در شکم نداشته باشند جراحان در صورت لزوم اچینگ شکم را رها خواهند کرد. افرادی که چربی زیادی در ناحیه شکم دارند می توانند از جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو برای حذف چربی های خود استفاده کنند.

مزایای ایجاد سیکس پک (six pack) از طریق لیپوماتیک :


  • عضلات شکم بیشتر برجسته می شوند
  • کاهش چربی شکم
  • عمل جراحی با حداقل تهاجم و حداقل آسیب
  • جای زخم کمتر
  • بهبود سریع تر در مقایسه با سایر روش ها

ریسک ها و اثرات جانبی جراحی اچ شکم :


  • از دست دادن موقت احساس بر روی پوست شکم که می تواند دائمی باشد اما بسیار نادر است.
  • عفونت اما می توان از آن جلوگیری کرد.
  • اگر اچ شکم با سایر روش های قبلی ترکیب شود سپس باید خطرات ناشی از این روش را نیز در نظر گرفت.

اچینگ شکم

 ایجاد سیکس پک از طریق لیپوماتیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.