دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

لیپوساکشن رول موز (Banana roll) یا حذف چربی باسن چیست؟

لیپوساکشن رول موز (Banana roll) یا حذف چربی باسن چیست؟


لیپوساکشن رول موز حذف چربی زیر چین باسن است. این می تواند یک کیسه چربی باشد که در زیر ناحیه باسن ایجاد شده است. اگر چه این ناحیه اکثراً توسط افراد دیده نمی شود .اکثراً خانم ها با باسن بزرگتر در مورد لیپوساکشن رول موز بیشتر پرس و جو می کنند تا به باسن جذاب تر و خوش فرم تری برسند. هنگامی که رول موز حذف شود شکل مناسب تری را بین ناحیه باسن و ران به ارمغان می آورد. برخی از بیماران حتی از انتقال چربی برای از بین بردن چربی رول موز استفاده می کنند و حتی آن را در ناحیه باسن قرار می دهند تا به فرم دلخواه خود برسند.

هدف روش لیپوساکشن کاهش میزان چربی در هر منطقه انتخاب شده است. تکنیک لیپوساکشن که ما در مرکز جراحی استفاده می کنیم تکنیک لیپوماتیک است که شامل ایجاد برش های کوچک در ناحیه مورد نیاز است. برای اطمینان از اینکه هیچ دردی در طول درمان احساس نمی شود بیحسی موضعی انجام شده ، سپس کانولا از طریق برش ها برای ایجاد "تونل" وارد بدن میشود به طوری که دستگاه کانولا به مناطق چربی برسد و سپس بدن باریک می شود. روش لیپوماتیک یک کانول ارتعاشی است که قادر به تجزیه و شکستن محتویات چربی است و به راحتی چربی ها را حذف میکند، این به راحتی قادر به حذف محتوای چربی در طول لیپوساکشن رول موز می باشد. تکنیک لیپوماتیک ران و باسن یک روش مؤثر برای لیپوساکشن است که حداقل تهاجم را دارد و تقریبا بدون درد و یا حتی کاملا بدون درد است و حتی به عنوان لیپو غلغلکی نامیده می شود. منظور از حداقل تهاجمی این است که زمان بازیابی بدن به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود.

می توان از لیپوماتیک برای حذف چربی در مناطق مختلف بدن استفاده کرد، مانند : لیپوماتیک ران، لیپوماتیک شکم و پهلو، لیپوماتیک بازو و لیپوماتیک غبغب و ......


برای مشاهده نمونه جراحی های لیپوماتیک دکتر سلطانی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید

جراحی های لیپوماتیک دکتر سلطانی


لیپوماتیک باسن

لیپوماتیک باسن



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.