دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

چرا باید وزن کم کنیم؟

چرا باید وزن کم کنیم؟


از دست دادن وزن می تواند به دلایل مختلف اهمیت داشته باشد، این امر می تواند به دلایل پزشکی مانند خطر ابتلا به حملات قلبی و یا حتی دیابت باشد یا می تواند به علت چیزهای دیگری مانند مشکل اعتماد به نفس باشد که در نتیجه افراد نیاز به کاهش وزن برای دستیابی به شکل ایده آل خود دارند. این باعث شده مردم به رژیم غذایی روی آورده و خود را در خوردن انواع غذاها محدود کنند، یک گزینه دیگر افزایش تمرینات ورزشی است. اما روش های جایگزینی نیز برای از دست دادن وزن وجود دارد.

روش های غیر معمولی برای کاهش وزن وجود دارد که برای کسانی پیشنهاد شده است که نمی خواهند رژیم غذایی استاندارد داشته باشند و یا ورزش کنند. نوشیدن چای سبز به تحریک بدن برای کاهش وزن کمک می کند زیرا آنتی اکسیدان های زیادی در آن وجود دارد که با کافئین موجود در چای به افزایش سوزاندن چربی کمک می کند، در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که چای سبز در انجام این کار مؤثر است. یک راه بسیار عجیب و غریب اما مؤثر، فریب دادن بدن در هنگام خوردن است به طوری که احساس کند شما سیر شدید، به این صورت که از بشقاب و قاشق و چنگال های کوچکتر برای غذا خوردن استفاده کنید، زیرا باعث می شود تا شما از خوردن غذا با لقمه های زیاد خسته شوید، به طوری که احساس سیری به شما دست خواهد داد. راهکار دیگر مسواک زدن دندان ها پس از صرف شام است، چرا که باعث می شود شما کمتر به خوردن هر گونه تنقلات در نیمه شب وسوسه شوید و ازافزایش وزن شما جلوگیری می کند. خوردن غذاهای تند با کاهش وزن ارتباط دارد زیرا اغلب حاوی کپسایسین هستند که به افزایش متابولیسم بدن کمک می کند و باعث کاهش اشتها  می شود. حتی آهسته جویدن با از دست دادن وزن در ارتباط است! دلیل آن این است که مغز زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی جویدن می کند و هورمونی را ترشح می کند که باعث می شود شما زودتر احساس سیری کنید، بنابراین با به آرامی جویدن می توانید کالری کمتری بخورید و وزن کم کنید. با این حال اگر شما در تلاش برای از دست دادن وزن خود از طریق رژیم غذایی، ورزش و خواب کافی و همچنین نکات ذکر شده هستید، روش دیگری نیز وجود دارد که بسیار سریع است ونیازی به رژیم و ورزش ندارد و می تواند گزینه مناسبی باشد.

این روش لیپوماتیک نام دارد که همانند لیپوساکشن است اما بسیار پیشرفته تر از آن است و هیچکدام از عوارض و خطرات لیپوساکشن را ندارد. عوارض لیپوماتیک بسیار ناچیز و در حد کبودی است و اگر مراقبت های بعد از لیپوماتیک به درستی انجام شود هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. لیپوماتیک کاملاً بدون درد بوده و بدون جای بخیه است زیرا سوراخ های ایجاد شده در بدن بسیار کوچک هستند و در برخی عمل ها مثل لیپوماتیک بازو و یا لیپوماتیک غبغب تنها با یک سوراخ کوچک میتوان عمل را انجام داد. همچنین چربی بدست آمده ازطریق لیپوماتیک را می توان به نواحی مختلف بدن تزریق کرد مانند تزریق چربی به باسن، تزریق چربی به سینه و یا دست و صورت.البته باید به این نکته توجه کرد که لیپوماتیک باعث کاهش وزن نمی شود اما به طور چشمگیری سایز را کاهش داده و باعث فرمدهی به بدن می شود.


برای مشاهده نمونه کارهای لیپوماتیک دکتر سلطانی روی لینک زیر کلیک نمائید.

 لیپوماتیک دکتر سلطانی


لیپوماتیک پهلو و کمرلیپوماتیک غبغب تهرانلیپوماتیک شکملیپوماتیک شکم

لیپوماتیک بازوی چاق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.