دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

فرم دهی پا با لیپوماتیک

فرم دهی پا با لیپوماتیک


داشتن پاها و رانهای زیبا، خواسته هر زنی است. با این وجود رسیدن به چنین پاهایی می تواند پیگریی خسته کننده ایی داشته باشد. اکثر زنان سعی در رژیم گرفتن داشته، مربی شخصی گرفته و تمرینات سخت می کنند. در حالی که این چیزها بدن را به طور کلی باریک می کند و حتی در برخی از نفاط چربی ها را در ران ها کاهش می دهد و به طور کلی زنان را به شکل خوبی که می خواهند نمی رساند. هر روز بیماران زیادی به ما می گویند که برای رفع رانهای ضخیم و ناحیه های چاق پاهای خود سال ها ورزش کرده اند اما هیچ نتیجه ای نگرفته اند، سپس بعد از عمل جراحی لیپوماتیک ران آنها اغلب می گویند که باید هر چه زودتر این کار را انجام میدادند.

لیپوماتیک معمولا به عنوان یک جراحی سخت شناخته می شود، در حالی که این یک روش بسیار ساده و ایمن با بهبودی سریع است، به ویژه اینکه که لیپوماتیک رانها و پاها در مطب و به صورت سرپایی انجام می شود. هنگامی که بیماران مراجعه می کنند، هر کدام از آنها به دلایل متعددی از پاهای خود ناراضی هستند. اگر چه ممکن است چندین سناریوی متفاوت برای نارضایتی آنها وجود داشته باشد، اما همه آنها نیاز به شکل مناسب ران و پاهای خود دارند، نه فقط حذف چربی و کوچکتر ران ها. جراحان زیادی لیپوماتیک ران را انجام می دهند، اما تنها "حذف چربی" را انجام می دهند، آنها اغلب از حذف ۵۰۰ چربی cc یا ایجاد تفاوت ۲ سانتی متری ران ها صحبت می کنند. این رویکرد درستی نیست. جراح لیپوماتیک باید بررسی کند که آیا ران و پاهای شما دارای شکل مناسبی هستند و از بالا تا به سمت پایین مچ پا ضخامت مناسبی دارند یا نه؟

جراح لیپوماتیک شما را لاغرتر می کند، اما مهمترین نکته این است که مناطقی که درمان می شوند، صاف و یکپارچه باشند. او همچنین تناسب بالا و پایین پا را بررسی میکند. در جراحی لیپوماتیک رانها ، ما بسیاری از این موارد را تصحیح می کنیم که لیپوساکشن نمی تواند انجام دهد. ما بی نظمی و عدم یکنواختی چربی در مناطق ران را اصلاح می کنیم. همچنین لیپوساکشن های ناقص را که در آن جراح بیش از ۵۰٪ از چربی را ساکشن کرده اما تغییر بسیار کمی ایجاد شده را بهبود میدهیم.

دسته بندی های تجمع چربی در پا، ران و زانو :


برآمدگی در ران داخلی و خارجی :

چربی در ناحیه های مختلف ران ها به طور ناگهانی تجمع می یابد و شکلی برجسته پیدا میکند. هدف درمان یک ران داخلی یا خارجی بیضوی شکل، حذف چربی نیست. در این موارد باید مثل یک مجسمه ساز به ران پا فرم داد تا با بقیه مناطق پا هموار شده و خطوط طبیعی متناسبی را پیدا کند. به عنوان مثال، ران بیرونی باید کمی گرد شود و در یک انحنای طبیعی با بافت بیرونی، لگن و کمر قرار گیرد تا شکل "ساعت شنی" کامل را پیدا کند .ران داخلی از سوی دیگر باید انحنای کمتری داشته تا منجر به باریک شدن پا از بالا تا به سمت پایین شود. وقتی ران درونی، برآمدگی زیادی در قسمت بالا داشته باشد، بسیار ناخوشایند و ناراحت کننده است، زیرا باعث ساییده شدن ران ها به هم میشود. هدف اصلی برای لیپوماتیک ران ها درونی صاف کردن برآمدگی آن است تا با شیب طبیعی بقیه پا سازگار باشد.

ضخامت  ران هایبرخی از بیماران فقط در قسمت ران داخلی یا ران بیرونی نیست، بلکه ضخامت قابل توجهی در تمام پا تا زیر زانو گسترش یافته است. این بیماران نیاز به لیپوماتیک ران کامل از بالای ران داخلی به پایین از جمله زانو دارند که این منجر به باریک شدن کل پا می شود. این باعث ایجاد تفاوت بزرگی در بیمارانی که بالا تنه باریک تری نسبت به پایین تنه خود دارند می شود. این یک نوع خاص از روش لیپوماتیک ران ها است که بسیاری از جراحان نمی توانند به خوبی آن را انجام دهند. مسئله اصلی در این نوع جراحی این است که در نهایت کل پا به صورت یکنواخت و بدون یک سطح پر از دست انداز و ناصاف باشد.

این جراحی تحت بی حسی موضعی انجام شده و بدون درد و عوارض است. برای اطمینان از سفت شدن پوست، توصیه می شود بیمار به مدت دو هفته از گن استفاده کند. در این روش بیمار می تواند فعالیت های طبیعی خود را بعد از ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام دهد و به حالت عادی خود بازگردد.

لیپوماتیک ران ها


لیپوماتیک ران هالیپوماتیک باسن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.