دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

نمونه کارهای لیپوماتیک غبغب دکتر سلطانی

از بین بردن غبغب با لیپوماتیک

از بین بردن غبغب با لیپوماتیک یکی از روش های موثر برای خارج کردن چربی های اضافه ناحیه غبغب می باشد در این روش با استفاده از دستگاه لیپوماتیک که با وارد کردن ضربه به چربی ها موجب از بین رفتن چربی ان ناحیه می شود، در نتیجه می تواند زیبایی غبغب بیمار را بازگرداند. در واقع می توان گفت که غبغب زمانی ایجاد می شود که چربی ها در زیر صورت و ناحیه اطراف گردن انباشته می شوند و پوست گردن حالتی کشیده و افتاده پیدا می کند به این صورت که عضلات گردن انقباض پیدا می کند و باعث می شود چانه به صورت لایه لایه دیده شود که این امر موجب می شود گردن زیبایی لازم را نداشته باشد، داشتن غبغب در بیشتر افراد ربطی به سن یا وزن ندارد.

لیپوماتیک از جدیدترین روش ها در حوزه پیکرتراشی و لاغری می باشد که برای بسیاری از افرادی که از اندام خود ناراضی هستند می تواند بسیارموثر واقع شود. لیپوماتیک می تواند میزان قابل توجهی از چربی های بدن را در طول تنها یک جلسه کاهش دهد و باعث فرم دهی آن ناحیه شود.

لیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغبلیپوماتیک غبغباز بین بردن چربی غبغبکشیدن غبغبلیفت غبغب



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.