دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو


چاقی و اضافه وزن، یک مشکل عمده در سراسر جهان است. رژیم بد و ناسالم، مصرف غذاهای چرب و فعالیت کم، عوامل افزایش خطر ابتلا به اضافه وزن است.

برای افراد چاقی که می خواهند شکم و پهلو خود را از بین ببرند بهتر است که ابتدا رژیم سالم و طبیعی را در نظر داشته باشند و فعالیت و تمرین بیشتری داشته باشند. اگر به نتیجه دلخواه خود نرسیدند، می توانند به دنبال انجام عمل جراحی و جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو باشند.

امروزه برای لاغری موضعی، روش های جراحی محبوب تر از روش های غیر جراحی هستند و بیماران زیادی داوطلبان خوبی از چنین جراحی ها هستند. برای از بین بردن و حذف بافت های چربی، روش ها و دستگاه های مختلف طراحی شده است.

با توجه به مزایای بالای لیپوماتیک، این جراحی در میان بیماران محبوب شده است. این یک روش امن است و چربی ها را با کمترین آسیب به بافت ها برطرف می کند و بیماران دوره بهبودی کوتاه مدتی را تجربه می کنند.

چربی های اضافی بدن تناسب اندام را مختل می کنند، اما نگران نباشید، جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو ( Abdominal lipomatic ) یک روش موثر، بدون خطر و آمبولی است. در این جراحی، چربی های اضافی با لرزش و حرکت سریع یک لوله کوچک (کانولا) برداشته می شود. برای ایجاد این حرکت و لرزش، فشار هوا استفاده می شود، بنابراین، بدون آسیب به بافت های اطراف و همچنین بدون ایجاد سوختگی انجام می شود.

دستگاه های لیپوماتیک (Lipomatic) سیستم امنیتی دارند، اگر کانولا با یک بافت بدون چربی تداخل داشته باشد، آن را متوقف خواهد کرد. به این ترتیب، لیپوماتیک یکی از موثرترین روش های لاغری موضعی است.

با توجه به دقت و عدم آسیب به بافت ها، چربی استخراج شده در این روش را می توان از طریق تزریق چربی، برای حجیم سازی یا برجسته سازی دیگر قسمت های بدن استفاده کرد.

برخی از بیماران ممکن است بعد از لیپوماتیک کمی کبودی یا تورم داشته باشند که بسیار نادر است. این عمل نیازی به بستری شدن ندارد.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.