دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب

از جمله مواردی که در زیبایی ظاهر افراد تاثیر به سزایی دارد ، تناسب صورت با بدن می باشد. در برخی افراد مخصوصا افرادی که دارای اضافه وزن می باشند، در ناحیه ی زیر چانه غبغب دیده می شود. در بسیاری از افراد در زیر صورت و ناحیه اطراف گردن چربی های اضافی مشاهده می شود به گونه ای که پوست گردن آن ها حالت افتاده و آویزان پیدا کرده و به گونه ای خود را نشان می دهد که گویا فرد دارای چانه دیگری است و زیبایی فرد را مختل می کند.البته وجود غبغب مختص به سن، جنسیت و یا وزن خاصی نیست اما در افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی می باشند بیشتر مشاهده می شود همچنین می تواند با بالا رفتن سن و انقباض عضلات گردن ایجاد شود که اگر غبغب بر اثر این عوامل به وجود آمده باشد معمولا به شکل چند لایه ای ایجاد می گردد .

برای رفع غبغب بهترین راهلیپوماتیک است. درمان غبغب با لیپوماتیک یکی از ساده ترین راه های درمان غبغب می باشد که نتایج خیره کننده و بسیار رضایت بخشی را در از بین بردن چربی ها و رفع سریع و آسان غبغب حاصل می کند.

روش انجام لیپوماتیک غبغب :

برای انجام لیپوماتیک غبغب، در ابتدا فرد باید دندان های خود را به روی هم فشار داده و زبانش را نیز به سقف دهان فشار دهد. با انجام این عمل عضله سفت می شود و پزشک قادر خواهد بود ناحیه ای که چربی ها انباشته شده است را مشخص کند. بعد از مشخص شدن محل تجمع چربی ها، بی حسی موضعی صورت گرفته و در ناحیه غبغب یک میله فلزی بسیار نازک به نام کانولا از طریق یک شکاف بسیار نازک و کوچک وارد چربی های انباشته شده در زیر چانه و اطراف گردن می شود و با خرد کردن چربی های این ناحیه به صورت کاملا فیزیکی از طریق مکش آن ها را بیرون می کشد. سپس ناحیه مورد نظر لیفت می شود و به خاطر اثر لیفت کنندگی بسیار قوی دستگاه ها اثرات رضایت بخش و بالایی بوجود می آورد .

از بین روش های از بین برنده غبغب، لیپوماتیک دارای تاثیر بیشتری می باشد زیرا لیپوماتیک باعث می شود چهره شخص شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

مزایای لیپوماتیک غبغب :

  • در روش لیپوماتیک غبغب اثر زخم یا برش باقی نمی ماند تنها ممکن است مقداری تورم و کبودی مشاهده شود که جای هیچ گونه نگرانی ندارد و به مرور زمان از بین می رود.
  • با توجه به این که در این تکنیک چربی های انباشته شده در اطراف گردن و زیر چانه  به روش ضربه زدن شکسته می شود و از آن قسمت خارج خواهند شد لذا آسیب زیادی به پوست نخواهد رسید.
  • انجام این عمل با بی حسی موضعی و بدون درد بوده و انجام آن در مطب نیز امکان پذیر است.
  • مدت زمان انجام عمل کوتاه است.
  • نتیجه حاصل از جراحی به زودی قابل مشاهده است و اثر و ماندگاری آن از مدت زمان زیادی برخوردار است.

 

برای مشاهده نمونه کارهای لیپوماتیک غبغب دکتر سلطانی روی لینک زیر کلیک نمائید.

نمونه کارهای لیپوماتیک غبغب دکتر سلطانی

 

لیپوماتیک غبغبکشیدن غبغب

لیفت غبغب

از بین بردن چربی غبغب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.