دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

دکتر رضا سلطانی ، متخصص جراحی لیپوماتیک

دکتر رضا سلطانی متخصص جراحی لیپوماتیک، جراحی عمومی،پلاستیک ولاپاراسکپی

لیپوماتیک در مقابل اولتراسونیک لیپوساکشن

لیپوماتیک در مقابل اولتراسونیک لیپوساکشن:

 لیپوماتیک، روشی است غیرلیزری که در آن از امواجی به نام امواج اینفراسونیک استفاده می‌کنند تا بتوانند روی بافت چربی‌های اضافه در بدن تاثیر بگذارند و به این ترتیب، سلول‌های چربی را از هم جدا کنند. تاثیری که امواج اینفراسونیک روی بافت چربی می‌گذارد، باعث تبدیل آنها به حالت مایع می‌شود و کار پزشک را برای خارج کردن چربی‌های اضافی از بدن، ساده‌تر می‌کند. تاثیر این امواج، به صورت ایجاد لرزش در بافت چربی‌ و جدا کردن آنها از یکدیگر است.

لیپوساکشن، روشی قدیمی برای خارج کردن بافت چربی از بدن است که در این روش، چربی‌های اضافی با کمک دستگاهی مکنده از بدن خارج می‌شوند.

اولتراسونیک لیپوساکشن به عنوان یک عمل زیبایی به خاطر استفاده از دستگاه های از رده خارج و رویکردهای عملیاتی قدیمی منسوخ شده است. بدن شما با درد زیادی روبرو می شود، چرا که فرآیند شکستن چربی کاملا بی رحمانه است زیرا امواج اولتراسونیک پراکنده می شوند تا چربی ها را تکان دهند.

این روش شامل خطر بالای عوارض است زیرا انرژی مافوق صوت (اولتراسونیک) نه تنها موجب شکسته شدن چربی ها می شود، اما همچنین می تواند به اعصاب، عضلات و عروق خونی بدن صدمه بزند. در نتیجه خیلی رضایت بخش نیست.

از سوی دیگر لیپوماتیک، بسیار ملایم است. این از یک دستگاه هوای کمپرس شده همراه با یک کانول استفاده می کند که به طور خودکار ۳۶۰ درجه چرخش می کند. این حرکت اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار بحالت معلق درآمده و در همان زمان بیرون کشیده شود. این روش بسیار بی خطر  و موثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی انجام شود، خطرات بسیار کم خواهد بود. این سیستم به راحتی قابل حمل است و بنابراین اجازه می دهد تا جراحان با دقت در طول فرایند کانتورینگ تمرکز کنند.

در لیپوماتیک بیماران می توانند نتایج قابل مشاهده را در همان لحظه و نتایج نهایی کاهش چربی را در حدود ۳ ماه ببینند.آنها می توانند تقریبا بلافاصله به فعالیت های طبیعی خود بازگردند. علاوه بر این، سوزش، کبودی و تورم پوست به طور قابل توجهی با این روش کاهش می یابد. مهمترین اثر حذف سلولیت و سفت شدن پوست است که باعث می شود پوست در حدود ۱-۶ ماه پس از عمل جراحی منقبض شود.

برای مشاهده نمونه کارهای لیپوماتیک دکتر سلطانی روی لینک کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.